LEKCJA INFORMATYKI W KLASIE 3 B

19 lutego klasa 3 b na zajęciach edukacji informatycznej omawiała temat "Zasady bezpiecznego korzystania z Internetu". Przypomnieliśmy znane już zasady dotyczące bezpieczeństwa w sieci. Nawiązaliśmy do Dnia Bezpiecznego Internetu obchodzonego w tym roku 9 lutego. Uczniowie odwiedzali stronę internetową naszej szkoły, rozwiązywali zadania na stronach edukacyjnych. Rozwiązaliśmy również quiz związany z bezpieczeństwem w Internecie na stronie z quizami. https://quizizz.com .
Link do zdjęć: https://photos.app.goo.gl/R9wtHeT3DLdyiQ7y8

Lekcję przygotowała Pani Magdalena Zacharek


KLASA  1 B w MUZEUM SPORTU

Klasa 1B odwiedziła Muzeum Sportu i Turystyki w Warszawie w ramach projektu  #MuzeumSportuOnline. Uczniowie zapoznali się z ekspozycją ukazującą dzieje sportu od antycznej Grecji do współczesności. Pośród kilku tysięcy eksponatów obejrzeli oryginalne medale olimpijskie, puchary, odznaki sportowe i turystyczne, stroje i sprzęt sportowy. Poznali pomysłodawcę flagi olimpijskiej, którą zaprojektował baron Pierre de Coubertin. Na zakończenie wirtualnej wycieczki, klasa samodzielnie wykonała własne kółka olimpijskie.

link do zdjęć: https://photos.app.goo.gl/GegGehjtWHx76Y4E8
Lekcję przeprowadził Pan Michał Wiech

WYŚCIGI RZĘDÓW, CZYLI RYWALIZACJA SPORTOWA W KLASIE PIERWSZEJ "MOJA DRUŻYNA"

Wyścigi rzędów to zawsze gwarancja dobrej zabawy i ogromnego zaangażowania u dzieci. Uczniowie klasy pierwszej rywalizowali ze sobą w duchu „fair play". W trakcie rywalizacji, zostały wdrożone różne dyscypliny sportu do wyścigów. Nauka i doskonalenie poprzez zabawę oraz sprawdzenie swoich umiejętności sportowych, daję wiele radości w klasach najmłodszych. 

Link do zdjęć: https://photos.app.goo.gl/FdxzvVPx9EEuGdwG6

Lekcję przeprowadzili Pani Marzena Szczypińska i Pan Michał Wiech


ZABAWA W TEATR W KLASIE II C

Wysłuchanie baśni Grzegorza Kasdepke „Kot w butach” było inspiracją do przeprowadzenia ciekawych zajęć teatralnych, które są szczególną formą aktywności i ekspresji dziecka.

Aby zainteresować uczniów tą tematyką, dzieci zostały zapoznane ze scenariuszem pantonimy, a następnie podzielone na grupy. Zadaniem każdej z grup było odtworzenie słynnej baśni bez użycia słów, jedynie za pomocą gestów. Dzieci doskonale wcieliły się w poszczególne postaci, odegrały kolejne scenki zgodnie ze scenariuszem. Każda z grup starała się, aby dobrze przygotować występ, a dzieciom bardzo podobały się występy kolegów. Było dużo śmiechu i radości.

Na kolejnych zajęciach dzieci wykonały w trzyosobowych zespołach kukiełki oraz elementy dekoracyjne, korzystając z różnorodnego materiału plastycznego. Gotowe prace były wykorzystane do zorganizowania teatrzyku kukiełkowego. Temat teatru tak zainspirował dzieci, że postanowiły wykonać maseczki zwierząt i wykorzystać je w swobodnej zabawie. Nie zabrakło kotów, myszy, tygrysów, lisów i innych. Cały cykl zajęć o teatrze zakończyła zabawa karnawałowa przy muzyce, gdzie dzieci wcieliły się w różne postaci z bajek.

Te zajęcia utwierdziły mnie w przekonaniu, że warto organizować taką formę aktywności uczniów.

link do zdjęć: https://photos.app.goo.gl/CUqs6GNtDByvzh6i6                              Lekcję przeprowadziła Pani Dorota Politowska


LEKCJA TEORETYCZNA Z WYCHOWANIA FIZYCZNEGO NIE MUSI BYĆ NUDNA

W dniu  17.02.2021 podczas lekcji wychowania fizycznego w klasie 8 A omawialiśmy elementy techniki gry w piłke koszykową. Klasa została podzielona na dwie grupy. Każda grupa miała za zadanie opracowanie online prezentacji multimedialnej pt. " PIŁKA KOSZYKOWA- ELEMENTY TECHNIKI". Każda osoba miała za zadanie opracowanie trzech slajdów, na których umieszczali informacje dotyczace  techniki gry w piłkę koszykową.
Ponizej lnki do obydwóch prezentacji:
Link do prezentacji grupy dziewczacząt: https://sp36czwa-my.sharepoint.com/:p:/g/personal/alewandowska1_sp36czwa_onmicrosoft_com/ETM61Z3GqmZ...
Link do prezentacji grupy chłopców: https://sp36czwa-my.sharepoint.com/:p:/g/personal/alewandowska1_sp36czwa_onmicrosoft_com/EeMx1V85vd1...

Lekcję przeprowadziła Pani Anna Lewandowska


POLSKIE MIASTA Z LEGENDĄ W TLE

Uczniowie klasy 1b rozpoczęli Podróż po Polsce. Celem cyklu jest zapoznanie z położeniem, historią i zabytkami najważniejszych miast naszego kraju. Uczniowie zajrzą (wirtualnie) do najstarszych z nich. Dowiedzą się, co to legenda i poznają te najpiękniejsze. Odszukają na mapie Polski miasta, przez które przepływa  Wisła. Pierwszym miastem, które odwiedziliśmy, jest Kraków. Wysłuchaliśmy „Legendę o smoku wawelskim” i „Przerwanym hejnale” oraz odbyliśmy wirtualną podróż po ulicach byłej stolicy. Podsumowaniem podróży było wykonanie według własnego pomysłu sylwety smoka wawelskiego i przedstawienie krótkich inscenizacji inspirowanych treścią legend. 
Kolejne spotkanie w Warszawie. Do zobaczenia w stolicy Polski!

Lekcję przeprowadziła Pani Marzena Szczypińska

link do zdjęć z lekcji: https://photos.app.goo.gl/HXYfchdJWF7yic8m6


DZIEŃ BEZPIECZNEGO INTERNETU
W naszej jak co roku obchodzimy Dzień Bezpiecznego Internetu. W zwiazku z tym 08.02.2021 uczniowie klasy 7A GRUPA 1mieli za zadanie ułożenie krzyżówki dotyczącej Bezpiecznego Internetu. Autorem najlepszej krzyżówki jest Oskar Rybak. Pozostała część grupy miała za zadanie odpowiadanie i uzupełnianie tej krzyżówki online. Ponizej hasła do najlepszej krzyżówki:

1.Popularna na całym świecie aplikacja o społeczeństwie.
2. Powinniśmy chronić swoje ……… osobowe.
3. Znęcanie się nad kimś przez internet.
4. Przenośny komputer.
5. Piszemy po niej.
6. Przechowuje się w nim pliki.
7. Używamy go w grach I nie tylko.
8. Powinniśmy zachować w internecie…..
9. System który jest w komputerach I w laptopach.
10. Chroni komputer przed wirusem.
11. Korzystamy z tego codziennie.
12. Skrzynka internetowa.
13. Odtwarza dźwięk.
14. Aplikacja na której są lekcje zdalne.
15. Przeglądarka internetowa.
16. Zazwyczaj jest to strzałka.
17. Posiada to każde urządzenie.
18. Ktoś o kimś źle pisze w internecie.
19. Zbiór zasad dobrego zachowania w sieci.
Link do wypełnionej krzyżówkihttps://sp36czwa-my.sharepoint.com/:w:/g/personal/alewandowska1_sp36czwa_onmicrosoft_com/EaKEqeqUFNF...

Lekcję przeprowadziła Pani Anna Lewandowska


NAUKA WCALE NIE MUSI BYĆ NUDNA.

Na jednej z lekcji fizyki o prądzie elektrycznym, uczniowie klasy VIII a dowiedzieli się: na czym polega przepływ prądu elektrycznego, poznali wielkości fizyczne takie jak: napięcie elektryczne i natężenie prądu. Podczas zajęć mieli możliwość budowania obwodów elektrycznych, mogli dokonywać pomiarów natężenia prądu, napięcia elektrycznego z wykorzystaniem specjalistycznych przyrządów elektrycznych. Uczniowie wykonywali również doświadczenie, które ilustrowało przepływ prądu przez wodny roztwór elektrolitu. Aby prawidłowo wykonać doświadczenie musieli przygotować: baterię 9V, przewody elektryczne, żarówkę na podstawce, naczynie z destylowaną lub przegotowaną wodą, sól kuchenną oraz dwa metalowe gwoździe lub haki.  Doświadczenie było wykonywane z zachowaniem odpowiednich środków bezpieczeństwa. Po prawidłowo wykonanym doświadczeniu, każdy uczeń musiał  zapisać swoje obserwacje i samodzielnie wyciągnąć wniosek.

Oto wnioski z doświadczenia  i przykładowe efekty pracy uczniów klasy VIIIa:

Doświadczenie 1
Przygotuj:
baterię 9V, przewody elektryczne, żaróweczkę na podstawce, naczynie z destylowaną lub przegotowaną wodą, sól kuchenną oraz dwa metalowe gwoździe lub haki.
·                   Zmontuj taki obwód jak na zdjęciu.
·                   W naczyniu z wodą zanurz gwoździe lub haki ( jak na zdjęciu ). Uważaj, aby nie stykały się ze sobą.
·                   Dosyp do wody nieco soli kuchennej.
·                   Obserwuj żarówkę.
Wniosek:
Po nalaniu do naczynia przegotowanej wody żarówka nie świeci. Po stopniowym dodawaniu soli żarówka zaczęła pomału się zapalać. Wniosek z tego doświadczenia jest taki,
że im więcej dosypiemy soli, tym żarówka będzie intensywniej świeciła.

Doświadczenie nr 2
Obserwacje:
1.       Po zmontowaniu obwodu i zanurzeniu przewodów w przegotowanej wodzie żarówka się nie świeciła.
2.        Po dosypaniu soli kuchennej żarówka zaczęła się lekko jarzyć.
3.       Po dokładnym wymieszaniu soli, żarówka świeciła się mocniej.
Wniosek:
Im większe stężenie elektrolitów(soli), tym lepsze przewodnictwo wody.

Ciekawe zajęcia z fizyki- Film 1: https://youtu.be/qhq8NZUFwR0 
Ciekawe zajęcia z fizyki- Film 2: https://youtu.be/5VLFH69b-vc

Lekcję przeprowadziła Pani Aneta Całus


LEKCJA PRZY MUZYCE

Uczniowie klasy 2 b podczas lekcji online, słuchając muzyki związanej z Afryką, stworzyli piękne rysunki. Lekcja poprzedzona była prezentacją dotyczącą przyrody afrykańskiej.

Oglądając prace dzieci polecamy posłuchać muzyki.

https://www.youtube.com/watch?v=Oriedau4tp8

https://www.youtube.com/watch?v=f8wsAReYwlM

https://www.youtube.com/watch?v=n30eC5dXbdM

https://www.youtube.com/watch?v=_qqoKor0u3c .


lekcjajpg

„ZDROWE ODŻYWIANIE, ZDROWY TRYB ŻYCIA -TO CEL KAŻDEGO CZŁOWIEKA”

Uczniowie klasy Vc na zajęciach z wychowawcą rozmawiali na bardzo ważny temat dla każdego człowieka – na temat zdrowego odżywiania  „Zdrowe odżywianie, zdrowy tryb życia -to cel każdego człowieka”. Jednomyślnie wszyscy uczniowie ustali, że aby zdrowo odżywiać się, prowadzić zdrowy styl życia - należy spożywać 3 główne posiłki dziennie (śniadanie, obiad, kolacja) oraz dwie przekąski (drugie śniadanie i podwieczorek).  Przerwy pomiędzy posiłkami nie powinny być dłuższe niż trzy - cztery godziny. Oczywiście, nie chodzi o to, aby skrupulatnie pilnować wyznaczonych godzin i jeść z zegarkiem w ręku , jeśli spóźnimy się z posiłkiem 15 minut lub zjemy go przed wyznaczonym czasem, to nic się nie stanie.  Regularnie spożyte posiłki chronią nas  przed gwałtownymi spadkami poziomu cukru we krwi, a tym samym przed uczuciem głodu, zmęczenia i złym humorem.

Pierwsze śniadanie powinno zostać zjedzone przed wyjściem do szkoły (do godziny od przebudzenia), a ostatni posiłek natomiast na około 3 godziny przed zaśnięciem. Pierwsze śniadanie spożyte po przebudzeniu, to pierwszy posiłek po długiej nocnej przerwie. Pełnowartościowe śniadanie powinno zawierać wszystkie składniki odżywcze, tj. białko, tłuszcz i węglowodany.

Efektem pracy uczniów były plansze, plakaty przedstawiające piramidy zdrowego żywienia.

Na zajęciach było bardzo ciekawie i zabawnie, a zarazem bardzo pouczająco. Bo nie ma nic lepszego – jak właśnie nauka przez zabawę 


DBIjpg   DZIEŃ BEZPIECZNEGO INTERNETU

03.03.2020 Uczennice klasy 7A Ala Kreduszyńska, Marta Morawiec i Jadzia Młynarczyk przeprowadziły lekcję informatyki poświęconą Bezpieczeństwu w INTERNECIE. Lekcja została przygotowana z okazji Dnia Bezpiecznego INTERNETU. W trakcie zajęć uczennice wykorzystały przygotowany przez siebie QUIZ na temat zagrożeń  i prawidłowych zachowań podczas korzystania z zasobów INTERNETU. Klasa 7A rozwiązując ten quiz walczyła o tytuł najlepszego znawcy zagadnień bezpieczeństwa INTERNETU. Wszyscy bardzo fajnie się bawili i rywalizowali miedzy sobą.
link do zdjęć:  https://photos.google.com/u/0/photo/AF1QipPhIkek-ZMEzoOL5lvpOJT0riEwGAczBNpJ9l7J



WARSZTATY GEOGRAFICZNE METODĄ EKSPERYMENTU „JAK POWSTAJĄ WULKANY? BUDOWA WULKANU”.


warsztaty geograficznejpg


Innowacja matematyka 2020jpg  „FIRMA I JA -CZYLI ROZWIJANIE SPRAWNOŚCI RACHUNKOWEJ, KREATYWNOŚCI I PRZEDSIĘBIORCZOŚCI WŚRÓD UCZNIÓW”


W naszej szkole w ramach zajęć dodatkowych z matematyki, prowadzone są zajęcia innowacji matematycznej.  Innowacja ta  skierowana jest do uczniów jako alternatywna forma spędzania wolnego czasu, poszerzania zainteresowań, inny rodzaj zabawy
oraz nabywania i rozwijania tzw. kompetencji miękkich jako klucza do sukcesu.

Innowacyjność polega na zaangażowaniu uczniów klas piątych szkoły podstawowej którzy przez kolejne jeszcze dwa lata – spotykamy się już rok J - będą zdobywali umiejętności, które w szóstej klasie pozwolą im założyć „firmę” (wybór działalności firmy będzie uzależniony od wyników ankiety przeprowadzonej wśród uczniów) , a zyski z niej będą mogli inwestować w celu pomnażania ich. Aby uświadomić uczniom, że dobrze funkcjonująca firma to efekt pracy grupy ludzi, którzy zajmują się różnymi aspektami funkcjonowania firmy – uczniowie pracują  w grupach. Ponadto innowacyjność dotyczy również przekazywanych treści, które obejmują elementy rachunkowości, bankowości, planowania, itp, …

Grupowe, zespołowe formy pracy pozwalają równocześnie realizować kilka przedsięwzięć związanych z obliczaniem budżetu, uprawomocnieniem (choć tylko wirtualnym) działalności firmy, poszukiwaniem instytucji i osób wspierających zespół finansowo, zadbaniem o marketing, zaplanowaniem zakupów, ustaleniem terminów itp. Każdy uczeń, który uczestniczy w zajęciach, może znaleźć swoje miejsce i zrealizować swoje pasje, pokazać to, co umie robić najlepiej i osiągnąć sukces. W firmie bowiem swoje miejsce może znaleźć nie tylko świetny matematyk – który doskonale opanuje elementy rachunkowości i operacji bankowych, ale także informatyk – który zaprojektuje oprawę graficzną firmy i materiałów promocyjnych, ale także osoba interesująca się marketingiem i reklamą, giełdą papierów wartościowych itp.

Na naszych zajęciach  jest  naprawdę bardzo ciekawie i interesująco.

W tym roku w ramach zajęć odwiedziliśmy już „ Muzeum monet”, ale na tym nie koniec. Czeka nas jeszcze konkurs: „Mistrz Rachunkowości 2020” i wspólne warsztaty z pracownikami banku.


JAK POWSTAJE MYDŁO?

W ramach projektu „ Odkryj w sobie talent” uczniowie brali udział w chemicznych zajęciach warsztatowych pt. „ Jak powstaje mydło?” , „Jak zrobić świeczkę?”. Uczniowie brali aktywny udział   w zajęciach. Każdy uczestnik warsztatów wykonał samodzielnie mydło i świeczkę w wybranym przez siebie kolorze i zapachu. Wszyscy uczestnicy pod okiem I. Kos pięknie pakowali swoje wyroby , co stanowiło dodatkową atrakcję zajęć.

https://photos.app.goo.gl/iipdyaYD3veMPV346


WYCIECZKA EDUKACYJNA

Pod kierunkiem I. Kos i E. Blachnickiej uczniowie brali udział w wycieczce edukacyjno-ekologicznej do lasu na Kręciwilku. Celem wycieczki było: szerzenie wiedzy o ochronie przyrody, kształtowanie postaw i świadomości ekologicznej uczestników, propagowanie aktywnej edukacji ekologicznej prowadzonej w terenie, wspieranie lokalnych inicjatyw służących ochronie środowiska. Realizacja powyższych celów odbyła się poprzez prelekcję, rozmowy, dyskusje w trakcie trwania  akcji. W czasie wycieczki uczniowie sprzątali las, ze szczególnym uwzględnieniem segregacji odpadów.


https://photos.app.goo.gl/GJVs16ZzUKvHawKc6


lekcja w kiniejpg

LEKCJA W KINIE

Temat: „Kamera! Akcja! O tajemnicach planu filmowego”.  

18.10.2019 (piątek) klasy 3A, 3B i 3C wraz z wychowawczyniami p. Barbarą Wręczycką– Messjasz, p. Marzeną Szczypińską i p. Iloną Tasarz wzięły udział w projekcie edukacji medialno-filmowej, który odbył się w sali widowiskowej klubu „Politechnik”.  

Podczas lekcji kinowej dzieci zdobyły wiadomości o kulisach powstawania filmów aktorskich, które chętnie oglądają. Młodzi widzowie zobaczyli jak wygląda dzień na planie zdjęciowym i dowiedzieli się, kto pracuje przy tworzeniu filmu. Bohaterami lekcji były animowane dziecięce postaci, które postanawiają nakręcić w klasie własny film. Każde z nich ma inne zainteresowania i umiejętności, dzięki czemu świetnie się uzupełniają. Zamysłem lekcji było pokazanie, jak dziecięcą pasję można wykorzystać na planie filmowym i że każdy może znaleźć tam zadanie dla siebie. W przystępny dla dzieci sposób zaprezentowano najważniejsze zawody filmowe, między innymi reżysera, aktora, scenografa, kostiumografa, operatora kamery. Uczniowie  i uczennice zobaczyli, jak ważną rolę pełni każda z tych osób. Dzieci zdobyły wiele ciekawych informacji, na przykład ile czasu trwa postarzanie aktora, co to jest dubel  i dlaczego na planie woła się: „Kamera!” i „Akcja”. Trzecioklasiści mieli okazję zobaczyć, jak wygląda sztuczny śnieg i odkryć, z czego można go zrobić. W trakcie lekcji dzieci uczestniczyły w quizach i rozwiązywały zagadki dotyczące ich ulubionych filmów.  

Po krótkiej przerwie śniadaniowej zaproszono wszystkich uczestników na film w reżyserii Paula Kinga: „Paddington 2” -  opowieść o uroczym, kulturalnym misiu, który zawsze służy pomocą. To zabawne i wzruszające kino familijne uczy nienagannych manier, a ponadto pokazuje, że warto dostrzegać dobro w każdym człowieku.

Lekcja w kinie to ciekawa i wartościowa forma poszerzania wiadomości uczniów.


LAPBOOK NA 102!

Po raz kolejny klasa 6a zaprezentowała swoje lapbooki. Wcześniej, pod okiem pani Joanny Siorek przygotowała prace dotyczące ,,Tajemniczego ogrodu”. Tym razem uczniowie pracowali nad ,,Hobbitem” J.Tolkiena, lekturą która, ze względu na ciekawą fabułę i świetną adaptację filmową cieszy się dużym zainteresowaniem wśród młodzieży. Świat fantasy dał autorom sporo możliwości twórczych. Nic dziwnego, że wiele lapbooków imponuje nie tylko ciekawą treścią, ale i oryginalną formą.


link do zdjęć: https://photos.app.goo.gl/9V4Hm2Wfkdw1zEnD7


lekcja biblioteczna 2019jpg

LEKCJA BIBLIOTECZNA

19 września klasy 2 a i 2 b wzięły udział w spotkaniu z Opowiadaczem. Pan Opowiadacz opowiadał o książkach o tematyce sportowej. Uczniowie chętnie odpowiadali na pytania i wykonywali zadania proponowane przez prowadzącego.


ciekawe zajciajpg

CIEKAWE ZAJĘCIA W 1B

w dn. 15 listopada uczniowie klasy 1 b przygotowali w grupach krótkie przedstawienia. Sami wykonali kukiełki, dekoracje, ułożyli scenariusze i rozdzielili między siebie role. Wszyscy pracowali z wielkim zaangażowaniem. Podczas prezentacji było dużo śmiechu, aktorzy nagradzani byli gromkimi brawami.


wPatrykpng                                                                     „Escape room” w ramach obchodów święta Św. Patryka – patrona Irlandii

 Z okazji święta Św. Patryka uczniowie klas  6b, 7a i 7b uczestniczyli w nietypowej lekcji języka angielskiego – „Escape room”. Zostali  uczestnikami misji specjalnej, której celem było uratowanie parady odbywającej się w dniu Św. Patryka (17 Marca). Ich głównym zadaniem było  otwarcie skrzyni przy pomocy czterocyfrowego kodu, który można było uzyskać dopiero po odgadnięciu wszystkich zagadek.

Zagadki były różnorakie i dotyczyły osoby św. Patryka oraz tradycji związanych z tym dniem.  Trzeba było m.in. poradzić sobie z  szyfrem masońskim (pigpen cipher), szyfrem Polibiusza ( Polybius cipher), kryptogramem (cryptogram), kodem Morse’a (Morse code)  oraz zapisać główne myśli  tekstów  – oczywiście wszystko w języku angielskim. Dzięki sprytowi i kreatywności uczestników misja zakończyła się sukcesem i uczniowie w ciągu 1 godz. lek. uzyskali pożądany szyfr. Został nawet czas as na zrobienie pamiątkowych zdjęć.                       Dorota Pietruszewska

link do zdjęć: https://photos.app.goo.gl/ogG3NfjaMMo8f5WV2


MALI NAUKOWCY
22 lutego uczniowie klasy 3 b bawili się w naukowców. Dzieci w grupach konstruowały potworki z butelek, a następnie przeprowadzały eksperymenty Było dużo dobrej zabawy.
link do zdjęć: https://photos.app.goo.gl/s6P9Dsupbuiveujh2


ciekawalekcjapng CIEKAWA LEKCJA KLASY 3B

Uczniowie klasy 3 b przygotowali w grupach prezentacje o kontynentach. Dzieci wykonały interesujące plakaty, przedstawiły ciekawostki oraz pokazały piękne zdjęcia. Wszyscy podeszli do powierzonego zadania bardzo odpowiedzialnie i z pełnym zaangażowaniem. Wychowawczyni p. Magda Zacharek pochwaliła swoich uczniów i nagrodziła najwyższymi ocenami za dodatkową pracę. Koledzy i koleżanki z innych klas mogą podziwiać wystawę, która została zaprezentowana przed salą nr 30.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nullam porttitor augue a turpis porttitor maximus. Nulla luctus elementum felis, sit amet condimentum lectus rutrum eget.

 NIETYPOWA LEKCJA INFORMATYKI

19 września, uczniowie klasy 5 A pod kierunkiem pani Anny Lewandowskiej uczestniczyli w nietypowej lekcji informatyki. Głównymi bohaterami tej lekcji były MBOTY, które nasza szkoła zakupiła. Małe roboty będą służyły do nauki programowania. Nim jednak się to stanie uczniowie klasy 5A podczas lekcji gier i zabaw z wykorzystaniem robota mogli sprawdzić jak za pomocą pilota kierować tymi małymi i zwinnymi urządzeniami. Dzięki wykorzystaniu takich środków dydaktycznych lekcje informatyki będą bardziej atrakcyjne.

mbot-lekcjajpg


Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nullam porttitor augue a turpis porttitor maximus. Nulla luctus elementum felis, sit amet condimentum lectus rutrum eget.